TUATARA NA IBM THINK 2019

Tasil_SanFran2019.png

Read the text in English here.

IBM THINK 2019 W IMPONUJĄCYCH LICZBACH

Prawie 2 000 sesji, ponad 30 000 uczestników. IBM Think jest sztandarowym wydarzeniem, skupiającym w jednym miejscu specjalistów do spraw najnowszych technologii, liderów biznesu, miłośników i twórców innowacji, prawdziwych wizjonerów. Konferencja serwuje uczestnikom szereg wykładów, prezentacji i szkoleń, pomagających zebrać każdej firmie chcącej znaleźć swoje miejsce w cyfrowej gospodarce spostrzeżenia i wysnuć wartościowe biznesowo wnioski.

W tym roku IBM Think odbył się w malowniczym San Francisco. W dniach 12-15 lutego 2019 hala Expo przekształciła się w kampusy, w ramach których odbyło się prawie 2000 biznesowych i technicznych sesji prowadzonych przez najlepszych światowych specjalistów i innowatorów w branży. Spektrum poruszanych tematów było niezwykle szerokie - od chmury, przez Blockchain, IoT, Quantum computing, przez sztuczną inteligencję, po wykorzystanie Big Data i najnowszych technologii w biznesie dla jego większej efektywności i bezpieczeństwa.

TUATARA O INNOWACYJNYM MODELU MONETYZACJI DANYCH

Wśród około 2000 prelegentów znalazła się także TUATARA. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zaproszeni przez IBM do grona mówców na najbardziej prestiżowej konferencji w branży IT.

Krzysztof Goworek, nasz Chief Innovation Officer, przedstawił stworzony przez TUATARĘ czwarty model monetyzacji danych. Model zakłada stworzenie dodatkowego strumienia przychodów w oparciu o dane pochodzące z różnych branż, na przykład operatora telekomunikacyjnego i banku. Dane, takie jak informacje o lokalizacji klienta, zachowaniach klienta lub jego preferencjach, pochodzące od operatora telekomunikacyjnego zintegrowane z danymi o sile nabywczej klienta, posiadanymi przez bank, bezpiecznie udostępniane podmiotom zewnętrznym, stwarzają ogromny potencjał dla precyzyjnego targetowania komunikatów marketingowych.

Nowy model monetyzacji danych zaprezentowany podczas konferencji wraz z dowodem jego realizacji, platformą TASIL, wdrożoną w Omanie, zyskał zainteresowanie i uznanie odbiorców, stanowiąc istotny kamień milowy dla innowacyjnego podejścia do monetyzacji danych.

Możemy śmiało stwierdzić, że konferencja IBM Think 2019 była dla nas nie tylko ciekawym doświadczeniem, ale również owocną promocją dla stworzonego przez nas rozwiązania.

Już teraz zapraszamy nie tylko na stronę platformy TASIL operującej w Omanie, ale również na globalną stronę produktu www.tasil.com, by dowiedzieć się więcej o wdrożeniu rozwiązania i możliwościach, jakie daje. Zachęcamy również do zapoznania się z naszą jeszcze cieplutką prezentacją z San Francisco.