real-time marketing
RETIXA – monetyzacja danych oparta na real-time marketingu
3 minPOZOSTAŁO

RETIXA – monetyzacja danych oparta na real-time marketingu

Jeśli zastanawialiście się czym zajmowaliśmy się ostatnio, odpowiedź jest prosta – praca pochłonęła nas całkowicie! Nie tylko zajmowaliśmy się rozwijaniem nowych technologii, ale także znaleźliśmy czas, żeby o tym opowiedzieć. Tym razem zostaliśmy zaproszeni na specjalne wydarzenie, organizowane przez The Heart. Przed Wami krótkie podsumowanie, jak to wyglądało z naszej perspektywy!

real-time marketing

TUATARA na The Heart

The Heart to jedna z ciekawszych organizacji, znajdujących się aktualnie na polskim rynku. Ich głównym celem jest wspieranie cyfrowej transformacji innych korporacji. Ale to nie wszystko! Pomagają firmom spełniać potrzeby ich klientów, a także optymalizują procesy wdrażania nowych produktów.

Corporate Demo Day odbyło się 13 września w Warszawie. Zaproszono na nie wybrane firmy technologiczne, startupy i scaleupy, żeby mogły zaprezentować demo swoich rozwiązań przed inwestorami i klientami. Co ciekawe, na 10 startupów, które wzięły udział w wydarzeniu, tylko trzy, łącznie z nami, były z Polski. To ogromne wyróżnienie!

Co zdecydowaliśmy się zaprezentować? Nasz nowy produkt, który wspiera nowoczesne podejście do real-time marketingu. Wyobraźcie sobie sytuację, w której każda potrzeba danego klienta zostaje od razu spełniona, albo nawet przewidziana wcześniej. Niemożliwe?

Kilka słów o RETIXIE

RETIXA to nasze innowacyjne rozwiązanie do real-time marketingu. Pozwala wynieść komunikację z klientem na wyższy poziom personalizacji i interakcji. Dzięki niemu możemy stawić czoła wyzwaniom, które czekają na rynku, jednocześnie dbając o spełnienie biznesowych potrzeb klientów.

RETIXA została przygotowana w trzech różnych modelach, dopasowanych do potrzeb danej firmy:

RETIXA Foundation

Pozwala na zwiększenie sprzedaży do własnej bazy klientów; jest to model idealny dla branży z wysokim poziomem zaangażowania oraz dużą ilością klientów, jak np. telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia czy handel detaliczny.

RETIXA Data as a Service

Pozwala na dzielenie się analizą statystyczną z różnych źródeł danych; pozwala na udostępnianie danych w formie raportów lub interaktywnego panelu dla klientów, w którym znajdują się anonimowe i zagregowane dane.

RETIXA Advertising

To platforma, która przekazuje dane, udostępnione przez API,  do firm zewnętrznych; pozwala im przeprowadzać wysoce spersonalizowane kampanie marketingowe oparte na analizie danych w czasie rzeczywistym.

Monetyzacja danych – Przekonaj się sam!

Przykuliśmy Waszą uwagę? O to nam chodziło! Żebyście mogli łatwiej zwizualizować sobie dodatkowe korzyści naszego rozwiązania, przygotowaliśmy dla Was krótką prezentację. Sprawdźcie ją w linku poniżej!

Po więcej szczegółów, dotyczących kwestii technicznych lub przykładów wdrożenia RETIXY, zapraszamy na naszą odświeżoną stronę internetową.

retixa.com

Spodobało Ci się?