W czasach świadomego klienta wiedza daje szczególną moc, a to w jaki sposób organizacje zarządzają treścią decyduje, czy rzeczywiście mogą zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Raport* przygotowany przez agencję badawczą Aberdeen Group pokazuje, że przeciętnie pracownicy korzystają z trzech różnych aplikacji podczas typowej interakcji z klientem, spędzając 11% swojego czasu na samej tylko nawigacji.

A to tylko jeden przykład i ułamek kosztów ponoszonych przez firmy z powodu złych procesów i praktyk dotyczących treści. Pracownicy skupieni na wewnętrznych procesach mają mniej czasu na zapewnienie klientom pożądanego przez nich poziomu obsługi. Cierpi na tym reputacja organizacji, a w dłuższej perspektywie także przychody.

TUATARA, bazując na narzędziach IBM, rozszerzonych o dedykowane rozwiązania podążające za najnowszymi trendami technologii mobilnych przygotowała konkretne przykłady zastosowań, które pozwolą Państwa organizacji na taką optymalizację procesów, z jakiej nie korzysta jeszcze nikt na polskim rynku.

Mam zaszczyt zaprosić Państwa na wspólne śniadanie, w trakcie którego nie tylko efektywnie wykorzystamy Państwa czas, ale również pokażemy, jak można efektywniej wykorzystać zasoby Państwa organizacji i wykorzystać je jako przewagę konkurencyjną.

Data: 30 Maj 2017
Czas: 10:00 - 13:00
Miejsce: Biuro TUATARA
Al. Jerozolimskie 132, Warszawa
Budynek EUROCENTRUM, 7 piętro


* Customer Centricity: Knowledge is Power in the Age of the Customer, Aberdeen Group, July 2016